oktober 23, 2017

Eierwerpen

PRINCENHAAGS KAMPIOENSCHAP EIERWERPEN 2024

Op Tweede Paasdag (maandag 1 april aanstaande) vindt alweer het 12e Princenhaags Kampioenschap Eierwerpen plaats op de markt van Princenhage!
Durf jij het aan om met een enthousiast team mee te doen? Draagt jouw team in 2024 de 12e eierwerp-kampioenstitel? Of gaan jullie voor de originaliteitsprijs? Het bestuur van Stichting Evenementen Princenhage daagt jullie uit!

Hoe werkt het? Elk team bestaat uit drie teamleden (een gooier, een vanger en een coach) en elke beurt bestaat uit drie pogingen. Een rauw ei heel vangen betekent door naar de volgende ronde! Lukt dit niet, dan krijg je een herkansing… de coach van het team dient dan wel even een eitje te koppen! Als dit lukt, krijg je nog een keer drie pogingen op dezelfde afstand. Lukt het weer niet om een ei heel te vangen, dan is de wedstrijd voor jouw team helaas voorbij. Lukt het wel, dan blijven jullie in de race voor de titel! Een ronde verder betekent een meter verder gooien…

En, durf je nog steeds? Stel dan een team samen en meld je aan!
Deelname kost € 30,- per team. Hiervoor krijgt ieder team drie consumptiebonnen (voor een drankje aan de bar) en zorgt SEP ervoor dat er voldoende rauwe eieren zijn om mee te gooien. Uiteraard worden hiervoor enkel eieren gebruikt die afgekeurd zijn voor consumptie!
Lees voor aanmelding even de spelregels door. Deze zijn te vinden op onze website. De wedstrijd begint om 14.00 uur.

Aanmelden is niet meer mogelijk we hebben 50 ingeschreven teams!
Spelregels Volwassenen 2024

GROEPERS 6, 7 & 8 OPGELET!! GROEPERS 6, 7 & 8 OPGELET!! GROEPERS 6, 7 & 8 OPGELET!!

Vanwege het succes van afgelopen jaren organiseren we ook dit jaar de kinderwedstrijd!
Zit jij in groep 6, 7 of 8? Zoek dan 2 vrienden of vriendinnen en doe mee!

De kinderwedstrijd begint om 12.00 uur en duurt tot 14.00 uur. De kosten voor de deelname zijn € 12,50 per team.
Inschrijven kan enkel via onze website via dit fomulier.
Spelregels Kinderen 2024

Graag tot ziens op 2e Paasdag!!

Met vriendelijke groeten,
Het bestuur van Stichting Evenementen Princenhage