oktober 23, 2017

Princenhage Fonkelt

Dit jaar zal ook Princenhage Fonkelt weer georganiseerd gaan worden op 10 december. Natuurlijk zal de curlingwedstrijd weer plaatsvinden en wordt ook de rodeo eland weer van stal gehaald.

Zoals elk jaar gaan de meeste straatlantaarns uit als het donker wordt en wordt de Haagsemarkt verlicht door de grote kerstboom.

Dit jaar bestaat Princenhage Fonkelt uit:

• Het Open Princenhaags Curling kampioenschap 2023
  • Food court, voor hapjes en drankjes
  • De Rodeo Eland
  • Knutselen in het Roode Hert
  • Spelletjes zoals de de mega zenuw-spiraal
  • Op de foto met Olaf en Elsa
  • Marshmellows roosteren
  • Muziek in de Johannes-kerk
    • 16:00 Amici Musicali met “Navidad Nuestra” van Ramirez.
    • 16:30 Bocca Bella
    • 17:00 Powerswing Bigband

Open Princenhaags Kinder Curling kampioenschap 2023

Alle kinderen uit groepen 6, 7 en 8 mogen hieraan meedoen. Maak met z’n 4-en een team, waarvoor je dan een leuke naam bedenkt. Je mag het zo gezellig maken als je zelf wilt, want je kunt natuurlijk ook een team-kreet verzinnen en afspreken dat je allemaal een kerstmuts opzet of dezelfde trui draagt.

Het kindercurling-kampioenschap ziet er zo uit:

• 12.00 – 12.30 uur aanmelden bij de inschrijftafel en ‘warm gooien’
  • 12:45 – 14:30 uur wedstrijd

Deelname kost € 10,00 per team. Deze kosten betaal je op de dag zelf bij de inschrijftafel. Je moet wel al eerder aanmelden, want de organisatie moet natuurlijk vooraf het wedstrijdschema maken. De spelregels ontvang je een week voor het evenement via email.

Open Princenhaags Curling kampioenschap 2023

Het programma is als volgt:
13.00-14.15 u. melden bij de inschrijftafel en ‘warm gooien’
15.00 start wedstrijd, finale omstreeks 18.45 u.

Deelname kost € 25,00 per team. Kosten betaal je op de dag zelf bij de inschrijftafel.

Indien minder dan 16 teams aanmelden, kan het zijn dat het toernooi iets later start. Hierover word je dan tijdig geïnformeerd.

Er wordt gespeeld in teams van 4 personen (minimum leeftijd is 12 jaar). Dit toernooi is puur recreatief. Stichting Evenementen Princenhage stelt zelf aangepaste spelregels op die een week voor het toernooi aan de deelnemende teams worden gecommuniceerd per email. Het toernooi is vol, aanmelden is niet meer mogelijk.