oktober 23, 2017

Princenhage Fonkelt

15 december – Save the date!

We beginnen zaterdag 15 december om 12 uur met diverse activiteiten voor de kinderen en eindigen ‘s avonds met een spetterend feest voor de volwassenen. Houd deze website en onze Facebookpagina in de gaten, want elke week lichten we een tipje van de sluier op…

Update 26 november 2018

De kinderen uit groepen 7 en 8 kunnen tijdens Fonkelt meedoen aan een Glow in the Dark Speurtocht! De aanwijzingen -zoals pijlen- zijn namelijk alleen te zien met een speciale zaklamp. Hoe cool is dat!

Update 22 november

Tijdens Fonkelt is er een heuse curling baan! Kinderen mogen ‘s middags proeven van wat curling is en de volwassenen kunnen zelfs meedoen aan een curlingtoernooi (halverwege de middag / begin avond) met een team van 4 personen! 🥌

Klik hier om je in te schrijven voor het curlingtoernooi.

Update 16 november

Tijdens Fonkelt is er een kerstmarkt van 12.00 tot 20.30 uur. Op deze sfeervolle kerstmarkt tref je o.a. lokale ondernemers, maar je kan er ook gezellig babbelen bij én een broodje bakken in een knus vuurtje. ‘s Avonds wordt ook de kerststal geopend. Kortom: één en al gezelligheid!

Update 5 november

Ook deze week maken we weer iets van ons prachtige programma bekend: tijdens de feestavond (20.30 uur – gratis toegang) treedt Reload op. Reload is een 5-koppige pop/rock coverband uit Tilburg. Met veel enthousiasme spelen zij een gevarieerd aanbod van strakke rockcovers, bekende meezingers en andere toegankelijke songs. Het repertoire loopt uiteen van Blondie tot Anouk en van Fleetwood Mac tot Kings of Leon. Dat mag je niet missen!

Update 22 oktober

Fonkelt vindt dit jaar wel in een hele bijzondere tent plaats; een zogenaamde BlowUpp. Een BlowUpp is bestand tegen kou en regen en weet je wat zo leuk is? Voor Fonkelt hebben we maar liefst twee BlowUpps! 😃

Update 20 oktober

Fonkelt staat ‘s middags in het teken van de kinderen. Activiteiten die hen o.a. te wachten staan, zijn:
* Koekjes / cup cakes versieren
* (Kerst)knutselen