PRINCENHAAGS KAMPIOENSCHAP EIERWERPEN 2022

Op tweede Paasdag, maandag 18 april a.s. vindt alweer het 10e Princenhaagse Kampioenschap Eierwerpen plaats op de markt van Princenhage!

Daarbij strijden teams van 3 personen tegen elkaar om een prachtige beker en natuurlijk om de eer! Van 12.00 tot 14.00 uur strijden de kinderen uit groepen 6, 7 en 8. Van vanaf 14.00 tot circa 18.00 uur gaan de volwassenen de strijd met elkaar aan.

Elk team bestaat uit drie teamleden en elke vangbeurt bestaat uit drie pogingen. Een ei heel vangen betekent door naar de volgende ronde! Lukt dit niet, dan krijg je een herkansing…de coach van het team dient dan wel even een eitje te koppen! Als dit lukt krijg je nog een keer drie pogingen op dezelfde afstand. Ronde verder betekent een meter verder gooien…

Update 11 april. Het maximale aantal van 40 ingeschreven teams is bereikt bij de volwassenen wedstrijd. Inschrijven voor deze editie is niet meer mogelijk.

Deelname aan de kinderwedstrijd kost € 10,00 per team.
Inschrijfformulier Kinderen 2022

Wie is het beste team van Princenhage? Op tweede Paasdag zullen we het weten!

Wil je  meedoen? Schrijf jouw team dan snel in.

%d bloggers liken dit: